Nieuw in onze webwinkel: fiets- en wandelboekje door Jan Baggen

Wist u al dat Museum STAAL een webwinkel heeft?
Sinds kort verkopen we daar, en ook in het museum, ons nieuwe fiets- en wandelboekje.

De laan die derwaart gaat

Vereniging Almens Belang nam het initiatief voor het maken van een Almens Ommetje; een prachtige wandeling door het dorp Almen en langs rivier de Berkel. Wandelaars lopen – samen met een gids van het museum – regelmatig deze route. Museum STAAL ontwikkelde daarnaast een langere wandeling langs het Twentekanaal en de Berkel naar de Staringkoepel. Inmiddels staat de teller op vijf wandel- en twee fietsroutes die allemaal zijn gebundeld in deze uitgave.

De prachtigste plekjes langs de routes zijn geïllustreerd en beschreven door tekenaar, schilder illustrator en streekpublicist Jan Baggen uit Zutphen.

De laan die derwaart gaat, langs wandel- en fietsroutes rondom Museum STAAL, door Jan Baggen